30 септември 2008

На малка сцена

Вчера свирихме във Фенса. Още не мога да повярвам :) Толкова пъти съм била там, толкова пъти съм пяла и танцувала заедно с групата, която свири, но никога не съм предполагала, че самата аз някой ден ще застана там горе на подиума. Мога да ви кажа едно със сигурност - усещането е невероятно. Със сигурност се е забелязало колко притеснена бях в началото (е, не толкова, колкото на Беркрок), но това бързо премина. Всички, които присъстваха, създадоха страхотна атмосфера и ме накараха да се почувствам уверена и щастлива, че съм там, за което ви благодаря. Радвам се, че бяхме заедно - всички! Направихте изживяването неповторимо... но все пак защо да не го повторим ;)

И за да не изпадам в ситуацията да пиша ревю за себе си или да вадя списъка с благодарностите, все едно получавам Грами, ще спра дотук и ще чакам вие да коментирате представянето ни :)

Радвам се, че съм част от тази група, радвам се, че правим музика, която ми лежи на сърцето (дори имаме песен по Толкин, все пак, хихи ;) ). Трудно ми е да опиша всички емоции, да му се не види, ако четете блога ми, знаете, че не ставам за писател. Все едно си имам още едно мъничко семейство. Надявам се да не го разочаровам и нещата да се развиват все по-добре и по-добре.

П.С. Записала съм си имената на всички, които казаха, че ще дойдат и не дойдоха. Никакви коледни картички за вас :Р

П.П.С. На 8.10 (сряда) ще свирим в Маската. Елате!!!

4 коментара:

ferry каза...

Елето, беше чудесна. Откъде вадиш тоя глас, не ми е ясно ;) Повече увереност в себе си няма да ти е излишно. Ще гледам да дойда и в Маската ;)

Анонимен каза...

Еле, сори, обаче много ти трепери гласа.
Ходиш ли на уроци по пеене?
Иначе, има много групи с по-лоши live-ове казва Хел.
Според мен обаче... ми... още доста ти трябва.

Elerina каза...

Плев, теб не те видях във Фенса, как чу, че ми трепери гласа?

Анонимен каза...

Mighty power of youtube. :)