29 юли 2008

The A.X.E. Project

Най-сетне! Вече мога да разкрия една дълго пазена тайна. Можете да забележите, че в списъка с връзки отстрани са се появили два нови линка, единият от които гласи "The A.X.E. Project myspace". Тези от вас, които не знаят що е то The A.X.E. Project, могат да цъкнат на линка и да прегледат по-подробно информацията за групата.

И така - официално вече съм част от The A.X.E. Project, което направо ме кара да скачам от радост. Една стара, стара мечта - да бъда певица - се изпълнява и въобще светът е едно прекрасно място.

Естествено, не всичко е цветя и рози. Мечтата изисква много труд, жертви, труд, време, труд... Но аз съм упорита и амбициозна. Щом съм решила, ще стане, нали? :)

В момента не знам какво друго да пиша, защото още съм в еуфория от участието ни на рокфеста в Берковица, но очаквайте нова информация по темата в най-скоро време! :)

2 коментара:

Анонимен каза...

Ти ме застреля. Изуми и втрещи :D Сигурно защото получих информацията от снимките от концерта. За групата, между другото, бях чела в едно ревю на сестра ми за концерта на Evergrey. Желая ти успех в това начинание и дано всичкият този труд ти достави удоволствие преди всичко. :)

Elerina каза...

Благодаря МНОГО!
Удоволствието си заслужава определено :)