08 май 2008

Сатурнова дупка

Знаехте ли, че можете да се обаждате в ХЕИ и да изискате информация за даден обект? Препоръчвам ви да го правите. След последното ми злополучно плуване в басейн "Академика" се заразих с толкова остър отит, че около две седмици не чувах почти нищо. На всичкото отгоре ми се спука едното тъпанче. Пропуснах 2 концерта, състезанието на Формула 1 в Турция тази неделя и шофьорския си изпит. Вярно казват, че най-много боли ухо.

И тъкмо вече се пооправих и какво мислите става? Паднах и си счупих ръката. Сега съм в гипс и май... пак ще си изпусна шофьорския изпит.

Не мога да разбера магия ли ми е направил някой, проклел ли ме е - от 2 години насам постоянно съм по болници и лекари. Следващия път, когато отидете на църква, кажете една добра дума и за мен, че както е тръгнало... Ако имате и някакви други добри съвети - всичко приемам. Положението е критично :(

3 коментара:

ro-tex каза...

Леле, ужас!
Дръж се, Еле, ний сме с теб! :)

Elerina каза...

Благодаря {}

Анонимен каза...

Много оптимизъм и повече позитивно мислене! :) А ако искаш наистина да се оправи положението, трябва не само да прочетеш първото изречение, но и да повярваш в него ;)