03 септември 2007

Pain is inevitable, suffering is optional.

Да, обаче аз съм малка и слаба и когато ме боли, си страдам.

Понякога страдам тихо и незабележимо, като руски шпионин. Например при зъболекаря.

Отидох да ми поставят падналата коронка и, естествено, зъболекарката ми откри кариес. "Вдругиден ти записвам час!" - ужас!!! Седя си на стола, а тя ми дълбае с машинката и боли. На стената точно пред зъболекарския стол има една картина. Някой ден трябва да я снимам. Нарисувана е в много жизнерадостни цветове, но излъчва лошо. Изобразява стилизирано лице, което гледа смръщено, а на мястото пред устата му (или вместо нея) има едно голямо, плътно, V-образно, двуцветно петно. Единственото, което виждам е тази картина и си мисля, че е зла. Зла, защото е видяла толкова много страдание, че е изгубила радостта от цветовете си.

А понякога страдам силно и забележимо, като бебе. Например когато ме боли корем.

Всеки ден ме боли. Бях на лекар, изписа ми една шепа лекарства, даде ми диета, но още си боли. Все едно в стомаха ми се е заселило някакво чудовище и ме яде, яде, яде. Когато свърши със стомаха и изсмуче жлъчката ми, ще загризе дробовете (дано му приседнат след 8 години пушене). А за десерт ще хапне вкусно сърчице. И накрая ще си остана празна обвивка, само от стърчащи ребра и кожа, а чудовището ще се просмуче в мозъка ми - оставило си го е за накрая, за да разбирам всичко, което прави, докато е в мен.

Мисля, че заслужавам да си поплача заради това гадно чудовище.

7 коментара:

Bla каза...

Ja. Life sucks and then you die.

PS :)

ferry каза...

Ей, много си черногледа. Ако продължаваш да мислиш така, наистина ще създадеш чудовище, даже да го няма.
А ако в крайна сметка, се стигне до апокалиптичния край, който така живо описваш, ще си една готина обвивка :-D

Elerina каза...

Благодаря, Фери :)

Анонимен каза...

Ако искаш да поговориш за твоя поглед върху живота и човешката природа,ако искаш да споделиш своите чувства или преживявания или ако просто искаш да кажеш нещо,това е мястото за теб. Посети този форум! Може и да ти хареса. human-nature.forummotion.com

Анонимен каза...

Може би хроничната болка е следствие от нещо друго, може би от празнота ?

Elerina каза...

Никога не е имало празнота в мен. Може да е имало любов, самота, щастие, тъга, лудост, отчаяние, омраза... Но празнота - не. Празните хора са безлични, а аз имам много лица.

П.С. Защо държите да сте анонимни?

Caliban каза...

Ako naistina svurzvash zubolekarq s bolka po dobre go smeni :P Pri moq nikoga ne me boli zashtoto ako go pomolq mi slaga upoika ... dori pri izvajdaneto na 4 postoqnni zuba ne usetih nishto ... a nito e vredno nito puk ima stranichni efekti mestnata upoika ...
Kakto i da e naistina gledash mnogo cherno na jivota smisal bolkata izobshto ne e neshto gadno - tq ni parvi po silni i ni pomaga da izrasnem osven tova nqmashe da ima i udovolstvie bez bolka ;)